saknar agnes!

hej bloggen asså det blev visst inte att jag skrev så oftah men har vart skit sjuk ju och ett tag kunde jag knappt röra mig. men det är typ bra nu är nästan helt frisk bara lite tröttare än vanligt men måste fortfarande äta pencilin. dom senaste dagarna har ju det vart sommar hela helgen har det varit 20 -25 grader . Så det har varit en härlig helg typ suttiy ute i statsparken och bryggor och solat lite och så . har vart med lollo hela helgen . skulle igentligen lägga in det här igår men det blev inte så för jag skulle ha samtal så hann inte. idag vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra ska väl säkert ut ett tag för det är skit varmt . kanske skriver ikväll ska äta lunch nu . puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0