TRÖTT

inte lite trött asså tror fan jag ska ta och sova ett tag snart.
Gårdagen var skiit kul lite väl mkt kanske det blev men . Va i fjällnora kom dit med lollo sen var jag väll med alla . Jätte många sa att dom skulle bada men alla bangade utom jag och lollo fan vad kallt det var trodde seriöst mina fötter skulle förfrysa frös inte så mkt på resten av kroppen.men som tur var blev jag varm helt nästan direkt när jag kom in igen. Har fan ingen aning när vi stack där ifrån men vi sov iaf i en stuga hos nicklas. Sov typ från kl 3 till 5 sen var jag vaknade så blundade jag till så sne när jag öppnade mina ögon igen så var tydligen kl 9 så sov iaf 6 / 7 timmar iaf är ändå helt slut sen gick jag linnea lollo och josefin bussen te stan sen efter ett tag gick jag hem te pappa packade mina saker och åkte te mamma. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0