sunshine

åhh vad härligt ännu än dag med strålande sol och värme det var 20 grader i solen i ett tag och det blåste inte ens bara lite, det kallar jag fan sommar . Nästen direkt när jag vaknade åkte jag ner te stan och köpte kaffe latte vanilj det har blivit en favorit prova om ni inte har gjort. Sen träffade man simon och vi träffade johan sen satt vi vid ån och solade ett tag sen åkte simon  hem och jag var kvar med johan ett tag . sen har jag typ suttit nere vid ån vid några ny byggda bryggor nu på kvällen och så med lite olika personer. inte gjort så speciellt mkt faktiskt. En sak till bara saknar jonis sjuuukt mkt!

                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0