stora syster!

Igentligen skulle jag behöva sova snart för ska upp ganska tidigt , men kan inte sova . Ligger bara och tänker och dom flesta tankarna är på älskade stora syster josefin säfström. Hon har flyttat te london för ett tag sen . asså fan att hon skulle flytta mitt i allt mitt i när jag behövde henne som mäst vi hade äntligen början kunnat prata mkt med vararndra och så. Hoppas hon läser det här . Isf om du gör det josefin så saknar jag dig så himla mkt hoppas du har det bra i london och att du vill komma te sverige snart och tack för att du funnits för mig i alla mina 14år, och att du alldri jätt upp hoppet om att lyckas du är en underbar människa älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0