SERIÖST!

en grej som jag bara stör mig på är att som undom får man typ inte vara nån stanns asså det har hänt mig typ två gånger att nån kmr och säger till . en gång för typ ett tag sen var jag inne i en galleria satte mig på bänk med en kompis ett tag innan jag skulle in i en annan affär då kmr en vakt och säger typ här får ni inte sitta lxm jag blev skit chockad jag ba jo hon ba nej det är ingen ungdomsgård jag ba men va fan det vet jag med får man inte ens sitta längre hon ba nej bara gammla som har ont i kroppen typ.. Och sen igår när vi var på väg från statsparken till stan så stog vi still ett tag då kmr nån gubbe och ställer sig och tar massa kort från olika håll. Seriöst ungdommar är oxå människor visa respekt va fan!?
är det bara jag som har dom hära tankarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0