länge sen!

jag vet att jag inte skrivit på jätte länge förlåt men det har vart ganska mkt på senaste tiden ,och det har vart så himla fint väder så jag har typ inte vart inne nånting . asså det är nästan helt sjukt hur varmt det är i början tänkte jag att det bara var en fin vårdag eller nått men nu har det fan varit fint i 3 dagar och över 15 grader. idag skönaste dagen fan vaknade ganska tidigt då gjorde jag mig iordnigng och gick ner på stan och träffade johan vi gick och köpte godis och en slang te agnes vatten pipa som jag lånat sen träffade vi linus och tim och vi gick och satte oss på bryggan rakt undersolen och rökte vattenpipa ett tag sen gickvi omkring och chillade istan sen träffade jag emil och han och jag gick te bryggan så rökte jag vattenpipa igen sen kom typ issa evve och frida så rökte vi med dom sen taggade emil och då var bara jag kvar med dom tjejerna sen efter typ en timme gick jag hem hade typ inte drukigt nått på hela dan och hade suttit i solen så jag fick värsta huvudvärken. mår fortfarande ganska illa men ska gå en liten promenad och köpa lakris det är typ bra när man mår illa. Sen får vi se vad som händer ikväll. orkar inte lägga in bilder nu men tror jag fixar det ikväll! stor puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0