igår

igår hände set inte så speciellt mkt, va på stan och köpte bh med agnes sen träffade vi tessan och lollo och vi satte oss i typ en liten park med vatten pipa och så. sen komtyp några till sen asså vi va inte där så jätte länge direkt . men sen skulle alla te statsparken utom jag lollo och agnes vi gick te ett  cafe jag köpte kaffe och dom smothies eller hur fan det stavas hah. sen kom linnea och hennes morbror och dom skulle typ äta så vi följde med sen senare träffade jag fanny som nu kommit hem från london woho. välkommen hem gmn! på kvällen gick jag jag tessan och lisa te tunaberg effter ett tag kom det ganska mkt människor gick hem ganska tidigt faktiskt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0