förrgår

jag har inte skrivit alls ofta på den senaste tiden men som jag sa är jag mkt ute. I förr går så var vi på stan typ jag agnes lollo tessan lisa sofia elvira. vi gjorde inte så mkt men asså vi ställde oss på ett ställe och rökte så blev det typ bråk med några andra tjejer så fega som dom va ringde dom typ polisen så polisen kom men som tur var så tog dom inte våra namn dom bad oss bara gå åt olika håll typ . Sen bästemmde vi oss för att vi skulle te bryggorna vid fyrishov och röka vatten pipa och lite så. Jag agnes och elvira cycklade hem te mig och agnes alla på en cykel haha det såg helt stört ut . Sen kom josefin och lollo så gick vi dit tsm sen lite senare kom tessan och lisa och sen frida och erika och sist kom även gabbi men dom gick ganska fort efter dom kommit . det var en skiit fin och underbar kväll med alla sköna människor. Sen skulle vi te stan jag och lollo cycklade och agnes gabbi och elvira tog bussen men elvira skulle vidare direkt och gabbi med så till slut var det bara jag agnes och lollo vi gick och åt på mcd sen skulle lollo träffa nån och jag och agnes träffade simon vi gick tsm hem sen sov simon hoss mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0