.

gryymt mysigt asså vi satt nere på bryggan istatsparken idag strålande sol vatten pip det var as många där orkar inte säga alla men iaf saknades agnes:( men min älsade jonis kom dit ett tag. sen taggade vi te stan sen gick jag hem fixade mig lite satte på mig lite varmare kläder  sen träffade jag lollo och sen planting och vi satt och rökte så kom gabbi kim och jonis och nån vi satt där ett tag tills de bara blev för kallt bara satt och skakade. Och nu sitter jag i soffan och kollar på nån romantisk film haaha inte alls så bra hänger knappt med. Sen imrn ska jag typ till gabbi på kvällen med lollo det blir kul .  företsen fan vad jag ser framm emot agnes fest i maj . laddar upp bilder snart puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0