börjar blogga igen!

heej, nu har jag bästemmt mig att jag ska börja skriva ganska ofta igen. Det har väl inte hänt så mkt på tiden jag inte skrvit inget jag orkar skriva ibloggen iaf förutom att jag är skiit sjuk. Det började förrdår morse då jag vaknade och hade skit ont i halsen jag trodde att det bara var vanligt ont i halsen för jag brukar ha det precis när jag vankar men sen var det kvar och jag fick feber sen igår så åkte jag tesjukhuset för jag sulle kolla var det var och jag hade så ont i kroppen så jag fick åka rullstol hah det såg helt sjukt ut men bättre än att typ gå ett steg i timmen. sen skrev dom ut nån pencelin te mig så fick jag smärt stillande tabletter och så köpte pappa 2paket olika halstabletter som typ gör att man tappar känseln i halsen eller nått sånt. senare idag ska jag väl träffa agnes ett tag hon åker ju imrn. agnes jag kmr sakna dig som fan men hoppas vi kmr kunna höras på nått sätt iaf och det är bara en vecka men ändå det känns mkt längre tid.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0